Back To Top
Image Alt

Copywriting

Przeprowadzamy z Tobą wywiad, aby dowiedzieć się o Twojej firmie oraz Twoich potrzebach jak najwięcej. Wspólnie wybierzemy najlepsze treści i kierunek.

Nasi copywriterzy zagłębiają się w temat, poznają firmę i jej usługi. Przeprowadzają audyt konkurencji i sprawdzają, co będzie dla Twojego biznesu najlepsze.

Stworzymy indywidualny plan działania z uwzględnieniem zdobytej wcześniej wiedzy na temat Twojej firmy. Plan otrzymasz do wglądu i akceptacji.

Copywriterzy w ciągu kilku dni napiszą zamówione przez Ciebie treści, które następnie prześlemy do weryfikacji, a następnie do publikacji.

Copywriting i Content marketing

→ Twoja reklama nie trafia w target?

→ Na promocję w social mediach wydałeś już cały budżet marketingowy, a efektów brak?

→ Chcesz prowadzić bloga i generować ruch na stronie?

→ Pracujesz nad wizerunkiem eksperta, ale brakuje Ci czasu na pisane angażujących tekstów?

→ A może masz już na stronie odpowiednią ilość treści, ale nie jesteś przekonany o ich jakości?

Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Copywriting – Sprzedawaj słowem

Wśród przedsiębiorców krążą legendy o mitycznym dobrym produkcie, który sprzedał się sam. Mówi się, że podobno nie potrzebował reklamy, zbędna mu była promocja i sam trafiał do Klienta.

Nadal wierzysz w tę bajkę?

Wyjdź ze świata legend i przenieś swój biznes do nowoczesności! Bądź widoczny w Internecie, skieruj uwagę Klienta na siebie i zwiększ swoje zyski!

Nasi  copywriterzy, to nie studenci języka polskiego, ale specjaliści z różnych branż, z dużym doświadczeniem w marketingu i pasją do tworzenia angażujących i wartościowych treści. Od nas nie dostaniesz dobrej treści – dostaniesz tekst, który znajdzie odbiorcę, utrzyma jego uwagę i sprzeda Twój produkt!

Jesteśmy SEO Friendly – lubimy się z robotami Google 😊

Nie czekaj, aż znajdzie nas konkurencja! Skontaktuj się z nami jeszcze dziś i zacznij zdobywać świat Internetu dobrym słowem!

Content marketing

Pisanie angażujących, ciekawych, a do tego merytorycznych treści bywa trudne. Szczególnie, kiedy wszyscy specjaliści od marketingu podkreślają, że tekst musi być prosty, żeby przyciągnąć uwagę odbiorcy. Jak w prosty sposób wyłożyć zasady fizyki jądrowej? Albo ciekawie opisać proces legalizacji zatrudnienia? Czy można zaangażować publiczność w dyskusję pod artykułem o znaczeniu strategicznych przepływów dla projekcji siły w nowej architekturze bezpieczeństwa?

Jeśli nadal czytasz ten tekst, to znaczy, że można 😊 Nasi copywriterzy wiedzą jak zbudować merytoryczny przekaz, nie pozbawiając go przejrzystości i jak połączyć wizerunek fachowca z językiem przyjaznym dla odbiorcy.

Pssst… Zrobimy to w sposób 100% anonimowy. Nikt nie musi wiedzieć, że korzystasz z naszych usług 😉

Wiesz już, o czym możemy dla Ciebie napisać? Po prostu daj nam znać!

 

Co tworzymy?

  • treści na stronę internetową
  • teksty na bloga
  • efektywne reklamowe (Google Ads, Facebook Ads)
  • posty na Social Media
  • teksty promocyjne
  • opisy produktów dla sklepów internetowych
  • opisy usług
  • teksty eksperckie
  • artykuły sponsorowane

Jak budujemy treści, które sprzedają w 4 krokach?

  1. Poznajemy naszego Klienta – zgłębiamy tajniki Twojej branży, wchodzimy do niej od kuchni, żeby wyjść głównymi drzwiami i zachwycić gości 😊 Sprawdzamy konkurencje i określamy co Cię wyróżnia. Zadajemy mnóstwo pytań i pilnie notujemy Twoje odpowiedzi – jakie masz oczekiwania? Co chcesz osiągnąć? Wzrost sprzedaży? Zbudowanie wizerunku eksperta? Dokąd mamy Cię zaprowadzić?
  2. Poznajemy grupę, której sprzedajemy Twój produkt – dotarcie do odbiorcy wymaga jednej kluczowej umiejętności – posługiwania się językiem, którym mówi Klient. Poznajemy motywacje i procesy decyzyjne odbiorców – dzięki temu możemy odpowiedzieć na pytanie dlaczego odbiorca ma kupić Twój produkt, a stąd już tylko kilka kroków do zamknięcia sprzedaży.
  3. Tworzymy treści – dużo treści, znacznie więcej niż potrzebujemy. Dzięki temu możemy wybrać to, co najlepsze dla wzrostu Twojej sprzedaży
  4. Wizualizujemy – ludzie są wzrokowcami, a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Przeglądałeś kiedyś komentarze pod artykułami na fb? Ile osób komentowało sam tytuł nie odnosząc się wcale do treści artykułu? Gwarantuję, że większość nawet go nie przeczytała – chwytliwy nagłówek i odpowiednie pozycjonowanie kluczowych informacji – to zasadnicza cecha tekstu, który sprzedaje.

 

Jesteś ciekawy jakie pomysły mamy na Twój produkt? Zapytaj naszego Konsultanta😊